czwartek, 25 września 2014

Linia tramwajowa do Fordonu (24.09.2014)

Kolejna relacja z postępów prac na budowie linii tramwajowej do Fordonu. Niestety niepełna - brakuje ulicy Lewińskiego, Akademickiej i Andersa do Skarżyńskiego. Zabrakło czasu, 2 godziny na tak rozległą inwestycję to przynajmniej godzina za mało i to mając do dyspozycji samochód.

Mimo, że relacja niepełna to zdjęć jest aż 69. Aby łatwiej ogarnąć miejsca w których zostały zrobione zdjęcia postanowiłem dorzucić mapki z przybliżonymi lokalizacjami.

Okolice pętli Wyścigowa, do Kamiennej

















Okolice stacji kolejowej Bydgoszcz Wschód (od Kamiennej do Lewińskiego)
Widać w którym miejscu znajdzie się przystanek tramwajowy na estakadzie z bezpośrednim dojściem do stacji kolejowej Bydgoszcz Wschód (zaokrąglone elementy wystające z przeseł estakady

















Od Skarżyńskiego do Wolnej









Okolice przyszłej pętli przy ulicy Piłsudskiego
















Andersa od Gryfa Pomorskiego do Geodetów























2 komentarze:

  1. Wybacz, że akurat pod tym konkretnie wpisem, ale tak się ogólnie zastanawiałam - jak się kręcisz z aparatem w okolicy tych różnych placów budowy, czy to właśnie tutaj tramwaju, czy np. przy budowie IKEA, to nikt Cię nie wygania? Robotnicy, kierownicy ani nikt taki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z robotnikami już wiele przeszedłem, nie tak dawno jeden chciał mi "urwać jaja". Oskarżano mnie, że robię zdjęcia w celach zorientowania się co chcę ukraść w nocy. Zdarzają się też przypadki pozytywne, pytają się dla kogo robię zdjęcia, ostatnio na Wyścigowej jeden pytał mi się czy widać postępy.
      Generalnie robotnicy obserwują, widząc że nie robię zdjęć im po prostu się nie odzywają. Druga sprawa z wyganianiem - nawet jak próbują to wyjaśniam im że mogą sobie tylko pogadać, oczywiście jak robią to kulturalnie, jak są chamscy to ich jeszcze bardziej wnerwiam. Bez pozwolenia nie wchodzę na teren budowy, wszystko zza płotu, więc nikt mi nic nie może zrobić ;)

      Usuń