poniedziałek, 7 marca 2016

Mieszkaniowy plac budowy: marzec cz. I

Kolejny wpis z cyklu "mieszkaniowy plac budowy" w którym pokazuję inwestycje mieszkaniowe miał się pojawić po zbliżających się 15. Targach Mieszkaniowych (12-13 marca w hali Artego Arena). Kilka dni temu pisałem, że przez 1,5 miesiąca przed Targami pokazałem 21 mieszkaniowych placów budów. W sobotę postanowiłem odwiedzić resztę, jak się okazało dotarłem do kolejnych 12 inwestycji i nie jestem pewny czy to już wszystko.
Niestety ograniczenia "Bloggera" nie pozwalają mi na pokazanie wszystkich inwestycji na raz, dlatego postanowiłem sobotni objazd podzielić na dwa wpisy.




Osiedle Zielone Tarasy - Budlex (115 mieszkań, lokalizacja)
Źródło: budlex.pl











Osiedle Nowoczesne - Rodźko Dewelopment (140 mieszkań, lokalizacja)
 Źródło: rodzko.com.pl







Grunwaldzka 62 (o inwestycji nic nie wiadomo, lokalizacja)



City Park Chodkiewicza - IQ Development (I etap 49 mieszkań, na drugi wydano pozwolenie na budowę, więcej w jutrzejszym podsumowaniu miesiąca, lokalizacja)
 Źródło: iqdevelopment.pl








Osiedle Filmowe - Optal Developer (w obecnym etapie 78 mieszkań, docelowo 146, lokalizacja)
 Źródło: optaldeveloper.com.pl










Panorama Błonie - Arkada Invest (85 mieszkań, lokalizacja)
Źródło: Akrda Invest






3 komentarze:

  1. Na Błoniu widzę, że już się porządkuje teren. Ogólnie fajna lokalizacja, to będzie atut tej "Panoramy".

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna lokalizacja to fakt ----- ale ciasno z tyłu bloki z byłego WAMu z ul Wysokiej a z przodu konary drzew z stadami wron.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że dopiero teraz rusza budowa (miała w grudniu)..
    a zakończenie też się opóźni...
    Lepiej rano słyszeć wrony niż pijaków w parku lub uliczny ruch..

    OdpowiedzUsuń