wtorek, 13 czerwca 2017

[Remonty kamienic] Czerwiec 2017

Patrząc na centrum Bydgoszczy z góry możemy zobaczyć morze kamienic. Morze o które zaczęliśmy dbać zaledwie kilka lat temu, po kilkudziesięciu latach przerwy. Wiele budynków jest w opłakanym stanie, jednak coraz szybciej się to zmienia, ciężko nadążyć za ekipami budowlanymi, które co chwilę rozstawiają nowe rusztowania. Dzisiaj możecie zobaczyć 18 trwających lub zakończonych remontów



Pod adresem zamieszczono zrzut z mapy inwestycji z zaznaczoną dokładną lokalizacją. Oprócz lokalizacji oczywiście znajdziecie stan przed mojego autorstwa lub, jeśli nie posiadam odpowiedniego zdjęcia, skopiowane z Google Street View.

Chodkiewicza 2a

Grudzień 2016




Skłodowskiej Curie 20

Lipiec 2014


Gdańska 144

Lipiec 2014


Gdańska 141

Lipiec 2014

Gdańska 83

Lipiec 2014



Gdańska 57

Czerwiec 2012



Gdańska 54

Lipiec 2014


Dworcowa 29

Lipiec 2014


Dworcowa 49

Listopad2016



Dworcowa 60

Lipiec 2014



Marcinkowskiego 18

Lipiec 2014



Sienkiewicza 9

Lipiec 2014


Królowej Jadwigi 6

Styczeń 2012



Naruszewicza 1

Czerwiec 2017


Garbary 18

Lipiec 2014


Poznańska 14 dach był remontowany w ubiegłym roku

Lipiec 2016





Kordeckiego 23




Na koniec skrzyżowanie, które prawdopodobnie nigdy mi się nie znudzi. Okolica jest niedoceniania, a ma kilka na prawdę pięknych kamienic (ulice Świętej Trójcy i Kordeckiego). Chociaż mogę być nieobiektywny, bo przez kilka lat mieszkałem w jednej z kamienic przy tym skrzyżowaniu.

Świętej Trójcy 27 (część kamienicy przy Kordeckiego 9 wyremontowano w ubiegłym roku)




Większość zdjęć do dzisiejszego wpisu powstała w minioną niedzielę. Remontowanych kamienicy jest dużo więcej, jednak zapadający zmrok nie pozwolił na więcej.

3 komentarze:

  1. Dworcowa 60 prosi się o ciekawy mural!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt po remoncie przy Królowej Jadwigi 6 delikatnie mówiąc słaby :-/ dziś jeszcze zerknęłam na żywo przejeżdżając obok samochodem No i niestety nic lepiej... Fajnie, ze budynek został odnowiony bo straszył od lat, a to piękna kamienica z ogromnymi mieszkaniami, w jednym z nich na parterze mieszka moja koleżanka wiec miałam okazje byc, ale kurczę co to za kolor "majtkowy błękit"? Kompletnie nie pasuje do otaczających kamienic, czy aby nie jest tez tak ze obowiązuje jakaś określona dla danego budynku kolorystyka? Tak mi sie kojarzy cos jak remontowali moją rodzinną kamienice.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dół często robiony jest później. Na pewno wrzucę zdjęcia jak już skończą :)

    OdpowiedzUsuń